Házhozszállítás

A 4kshop termékeit a GLS futárszolgálat és a Royal futárszolgálat szállítja. A csomagok kiszállításának folyamatáról a futárszolgálat központi e-mail címén érdeklődhet: info@gls-hungary.com vagy a +36 1 802 0265-ös telefonszámot, illetve ugyfelszolgalat@royal.hu.

A hétköznap 11:30-ig leadott rendelések, a következő munkanapon kerülnek kiszállításra televízió esetén 49″-ig. A 49″ feletti televíziók esetén 2-4 munkanap a szállítási idő. A webáruházunkban megadott e-mail címre a GLS automatikusan értesítést küld a csomag kiszállításának folyamatáról. (A várható kiszállítási időablakot is itt találja meg.)

Ütemezett kiszállítás: Webáruházunkban lehetőség van ütemezett (késleltetett) kiszállításra, ezzel a rendelés napjától maximum 5 munkanappal el lehet tolni a kiszállítás dátumát. Az ilyen jellegű igényét a megrendelés folyamán a “Megjegyzés” mezőben kell feltüntetni.
Az ütemezett kiszállításnál nincs lehetőség napszak, esetleg pontos idő megadására, hogy mikor érkezzen a futár. Csak munkanapra kérhető kiszállítás!

Laptop/Tablet Száll. Díj Futárcég
100.000 Ft-ig 1 990 Ft GLS
100.001 Ft-tól Ingyenes GLS
TV Száll. Díj Futárcég
49″-ig és 150.000 Ft-ig 2 990 Ft GLS
49″-ig 150.001 Ft-tól Ingyenes GLS
50″-tól 200.000 Ft-ig 4 990 Ft Royal
50″-tól 200.001 Ft-tól Ingyenes Royal

A termékeinket értéktől függetlenül értékbiztosítással postázzuk, káresemény esetén a biztosító téríti meg a kárt cégünknek, az összeg beérkezése után cégünk 48 órán belül visszautalja a termék árát a vevőnek. A kárügy lezárásáig (amíg nem fizeti ki a biztosító) nem tudjuk visszafizetni a vevőknek a sérült termékek árát! A kár-jegyzőkönyvet a szállítmányozó munkatársai veszik fel a kiszállítási címen. Ilyen esetben a vevőnek kötelező megőriznie a teljes csomagolást ás a készüléket olyan állapotban, ahogy megkapta azt. A kárügy lezajlásának ideje nem a cégünkön múlik, a kárügy lebonyolítását a szállítmányozó cégek munkatársai végzik.