Házhozszállítás

A 4kshop termékeit a DPD futárszolgálat és a Royal futárszolgálat szállítja. A csomagok kiszállításának folyamatáról a futárszolgálat központi e-mail címén érdeklődhet: dpd@dpd.hu, illetve ugyfelszolgalat@royal.hu.

A hétköznap 11:30-ig leadott rendelések, a következő munkanapon kerülnek kiszállításra televízió esetén 49″-ig. A 49″ feletti televíziók esetén 2-4 munkanap a szállítási idő. A webáruházunkban megadott e-mail címre a DPD automatikusan értesítést küld a csomag kiszállításának folyamatáról. (A várható kiszállítási időablakot is itt találja meg.)

Ütemezett kiszállítás: Webáruházunkban lehetőség van ütemezett (késleltetett) kiszállításra, ezzel a rendelés napjától maximum 3 munkanappal el lehet tolni a kiszállítás dátumát. Az ilyen jellegű igényét a megrendelés folyamán a “Megjegyzés” mezőben kell feltüntetni.
Az ütemezett kiszállításnál nincs lehetőség napszak, esetleg pontos idő megadására, hogy mikor érkezzen a futár. Csak munkanapra kérhető kiszállítás!

 

Laptop/Tablet Száll. Díj Futárcég
100.000 Ft-ig 1 990 Ft DPD
100.001 Ft-tól Ingyenes DPD
TV Száll. Díj Futárcég
49″-ig és 150.000 Ft-ig 2 990 Ft DPD
49″-ig 150.001 Ft-tól Ingyenes DPD
50″-tól 200.000 Ft-ig 4 990 Ft Royal
50″-tól 200.001 Ft-tól Ingyenes Royal

 

 

Mi az a DPD VIP szolgáltatás és hogyan kérhetem?

A bruttó 150.000 Ft összértékig leadott megrendeléseket cégünk automatikusan a DPD VIP szolgáltatás keretein belül postázza. Ezzel lehetősége van a vevőnek a csomagot a futár jelenlétében fizetés előtt kibontani azon célból, hogy meggyőződjön annak fizikai épségéről. Ha fizikai sérülést talál, nem kell átvennie a csomagot a terméket automatikusan visszaszállítják hozzánk. Az összes szállítással kapcsolatos költséget cégünk állja ilyen esetben. (Nem kell fizetni a futárnak semmit.)

FIGYELEM!
A DPD VIP szolgáltatás nem választható szolgáltatás, ha a vevő nem ellenőrzi a termék fizikai sértetlenségét a futár jelenlétében, utána nincs lehetőség reklamáció érvényesítésére fizikai sérülésre hivatkozva, akkor sem ha azt valamilyen rokon, családtag vette át! Azt ajánljuk, hogy úgy készüljön a kedves vevő, hogy legyen 5 perce kibontani a csomagot, mielőtt kifizeti a terméket. Ha a futár arra hivatkozik, hogy nem hajlandó megvárni a csomag kibontását kérem, tagadja meg a csomag átvételét és azonnal hívjon minket a +3630/41-61-007-es telefonszámon.

150.000 Ft bruttó összérték feletti rendelés esetén, DPD CLASSIC szolgáltatással történik a szállítás, itt nincs lehetősége a vevőnek kibontani a csomagot a fizetés előtt, azonban a külső csomagolás látható sérülése esetén ajánlott jegyzőkönyvet felvetetni a futárral! A DPD CLASSIC-al feladott csomagok esetében a vevőnek 72 óra áll rendelkezésre jelezni az esetleges fizikai sérüléseket cégünknek e-mailben: info@4kshop.hu. Az e-mail tartalmazza a kár pontos leírását, valamint 3-5 db fényképet a termékről és annak csomagolásáról(!).

A termékeinket értéktől függetlenül értékbiztosítással postázzuk, káresemény esetén a biztosító téríti meg a kárt cégünknek, az összeg beérkezése után cégünk 48 órán belül visszautalja a termék árát a vevőnek. A kárügy lezárásáig (amíg nem fizeti ki a biztosító) nem tudjuk visszafizetni a vevőknek a sérült termékek árát! A kár-jegyzőkönyvet a szállítmányozó munkatársai veszik fel a kiszállítási címen. Ilyen esetben a vevőnek kötelező megőriznie a teljes csomagolást ás a készüléket olyan állapotban, ahogy megkapta azt. A kárügy lezajlásának ideje nem a cégünkön múlik, a kárügy lebonyolítását a szállítmányozó cégek munkatársai végzik.