GARANCIA ÉRTÉKCSÖKKENT/ÚJRACSOMAGOLT/FELÚJÍTOTT TERMÉKEKRE
Termékeinkre alapesetben 1 év garanciát vállalunk (a garancialevelet a készülék számlájával egy időben állítunk ki és a vásárlás napjától érvényes).
A Bimf Kft, mint eladó az általa eladott értékcsökkent/újracsomagolt/felújított termékekre terméktípustól függetlenül 1 év teljeskörű garanciát vállal.
Azon készülékekre, melyekre saját garancia, tehát nem a gyártó által adott garancia értendő, garanciális ügyeit üzletünk vállalja. Tehát a készüléket garanciális problémával az üzletünkbe kell visszajuttatni (10 kg alatti készülékek esetén)! Üzletünk címe a kapcsolat menüpont alatt.
Az újracsomagolt készülékeink használtnak minősülnek. Ezekre a termékeinkre cégünk kereskedői garanciát vállal. Ezen termékek esetén 10 kg tömeg felett, csak a gyári csomagolás hiánytalan és sértetlen megléte esetén tudjuk vállalni a termék be és visszaszállítását garanciális ügyintézésre. Ellenkező esetben a vevő feladata a termék visszajuttatása üzletünkbe.
Hibabejelentés és a garanciával kapcsolatos további kérdések (csak írásban): info@4kshop.hu vagy Online hibabejelentő platformunkon: Online hibabejelentő - 4kshop
Meghibásodás esetén a készüléket üzletünkbe kell visszajuttatni, melynek címe: BIMF KFT – 4030 Debrecen Gázvezeték u. 12.
10 kg súly felett kérhető a díjmentes szállítás, azaz ez esetben cégünk fizeti a be- és visszaszállítási költséget.
Csomagolási útmutató a garanciában visszaszállításra váró termékek esetében:
Távolítsa el a készülék kiálló alkatrészeit (talapzat, esetleg fali konzol alkatrészei), illetve a mozgó alkatrészeket (csavarok, takaróelemek) rögzítse biztonságosan. Amennyiben rendelkezik a készülék eredeti csomagolásával, azt használja fel a problémamentes szállítás érdekében. Ha nem,
csomagolja be a készülék egész felületét buborékfóliába. A készülék sarkainak és éleinek védelme a szállítás során kiemelten fontos. Ennek érdekében gondoskodjon az eredeti csomagoláséval megegyező védelmet biztosító anyag alkalmazásáról a szükséges helyeken. Helyezzen élvédő hungarocellt a készülék kőré, ezzel megakadályozva annak mozgását és sérülését a szállítás során a dobozon belül.
A modern lapostévék legsérülékenyebb része a kijelző. A kellő védelem érdekében lássa el valamilyen merevítéssel (például hungarocell tábla) illetve extra védelemmel.
A készüléket érdemes megfelelő méretű kartondobozba csomagolni. Amennyiben a doboz jóval nagyobb, mint a becsomagolt készülék, ügyeljen rá, hogy ne mozduljon el benne.
A készülék egyéb alkatrészeit (távirányító, kábelek, talapzat) a megfelelő csomagolást követően (például szintén buborékfóliával) olyan módon helyezze a készülék mellé, hogy nem mozdulhassanak el, és így ne keletkezzen sérülés sem bennük, sem pedig a készülékben.
Zárja le a csomagolást biztonságosan. Tüntesse fel a csomagoláson a “Törékeny” feliratot, illetve jelezze, hogy a csomagnak és így a készüléknek melyik irányba van a teteje és a kijelzője.
Minden igénybejelentésnek írásban kell megtörténnie. A hiba bejelentés késedelméből eredő kárért Vevő felel. Vevő jótállási igényét csak a vásárláskor kapott jótállási jeggyel, és/vagy az eredeti számlával vagy nyugtával érvényesítheti.
A készülékeket első körben javítjuk, ha a javítás nem lehetséges a terméket cseréljük.
PIXELHIBA
Egyéb termékek esetén felbontástól függetlenül:
Egy LCD kijelző akkor tekinthető pixelhibásnak, ha legalább 6 pixel sötét, vagy 6 világos, vagy összességében 8 hibás képpont található rajta, ebben az esetben a javítás módja a készülék cseréje. (ISO 13406 Class II nemzetközi szabvány szerint). A leadott készüléket minden esetben átvizsgáljuk, hogy az esetleges fizikai behatásokra fény derüljön – ezek megléte ugyanis kizárja a garanciális cserét.
BEÉGÉS (OLED, SUHD, QLED TV-K ESETÉN)
Tekintve, hogy a beégés a nem megfelelő felhasználói magatartás és/vagy extrém igénybevétel miatt alakul ki, a garancia nem terjed ki a beégésre.
GARANCIÁLIS FELTÉTELEK (ÉRTÉKCSÖKKENT/ ÚJRACSOMAGOLT/ FELÚJÍTOTT TERMÉKEKRE)
A GARANCIA ÉRVÉNYÉT VESZTI nem rendeltetésszerű használat, helytelen üzembe helyezés, kezelés vagy tárolás, elemi kár, idegen kezűség vagy egyéb rongálás esetén.
A garancia az üzletünkben érvényesíthető. Meghibásodás esetén a készüléket debreceni üzletünkbe kell visszajuttatni, melynek költsége a vevőt terheli (10kg alatti termékek esetén).
A készülék cseréje vagy a vételár visszatérítése csak akkor lehetséges ha a szervizelése nem megoldható.
Az áru cseréje vagy értékének visszatérítése csak az általunk megadott szerviz bevizsgálása után történhet ha a szervizelése nem megoldható.
A termékek csomagolását (ha volt hozzá) és a tartozékokat a garanciális idő végéig meg kell őrizni.
Televízióinkat és a termékleírásban megjelölt termékeket használtként értékesítjük!
Nem tisztázott kérdésekben a P.T.k .- idevonatkozó jogszabályai irányadóak.
GARANCIÁLIS FELTÉTELEK ASUS REFURBISHED TERMÉKEK ESETÉN:
Az általunk forgalmazott ASUS laptopokra , tabletekre és hybrid PC-kre alapesetben 1 év gyártói, háztól-házig garancia vonatkozik, de van lehetőség bővíteni a garancia időtartalmát 3 évre. A garanciát bővíteni csak a készülék vásárlás idején van lehetősség (utólagosan már nincs rá lehetőség).
A garanci kiterjesztést a termékoldalon a jelölőnégyzet bejelölésével tudja megrendelni.
Garanciális probléma esetén kérjük keresse fel az ASUS Magyarország hivatalos szerviz központját az alábbi elérhetőségek egyikén:
Online: https://www.asus.com/hu/support/service-center/hungary
Telefonon:
ASUS Ügyfélszolgálat
Telefonszám
+361-505-4561
Nyitvatartási idő
H-P, 09:00-17:30
A HIBAJEGY FELVÉTELE UTÁN, BELFÖLDÖN FUTÁR GONDOSKODIK A KÉSZÜLÉK EL ÉS VISSZASZÁLLÍTÁSÁRÓL!
A garancia érvényesítéséhez szüksége lesz az általunk kiadott számlára és garancialevélre. Abban az esetben, ha nem érkezett meg Önhöz a termék garancialevele, vagy nincs érvényesítve kérem azonnal keressen fel minket telefonon, vagy e-mailben.
A további ASUS garanciális feltételekről a következő linken tájékozódhat: link.
GARANCIÁLIS FELTÉTELEK ÚJ TERMÉKEK ESETÉN
Új termékeinket eredeti – bontatlan csomagolásban, hivatalos Magyar gyártói vagy disztribútori garanciával értékesítjük, a garancia feltételei a mellékelt garancialevelen találhatók. Előzetesen egyes termékek garanciális feltételeiről, ügyfélszolgálatunk e-mail címén lehet érdeklődni: info@4kshop.hu.
Kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei:
A kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei a jótállási időt sávosan, a tartós fogyasztási cikk bruttó eladási árához igazodva határozza meg. (Termékoldalainkon a bruttó eladási árat tüntettük fel.)
Az eladási ársávok és a kötelező jótállási idő az alábbiak szerint alakul:
- A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).
- A 100.000 forintot meghaladó, de maximum 250.000 forint eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás (100.001 Ft – 250.000 Ft-ig).
- A 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év a kötelező jótállás (10.000 Ft – 100.000 Ft-ig).
- A 10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.
A jogszabály által előírt kötelező jótállási időn felül a gyártó önkéntes jótállást is vállalhat, melyet akár többletfeltételhez is köthet. Kérjük, az önkéntes jótállás feltételeiről minden esetben körültekintően tájékozódjanak a gyártó elérhetőségein!
(270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet)
FIGYELEM!
Ha a garanciális javításra vissza hozott készülékben a nem rendeltetésszerű használatból eredően következik be hiba vagy a készülék a gyári specifikációnak megfelelően működik (hozzá nem értés miatti hiba) akkor minden esetben a vevőt terheli a 8.500 Ft + áfás bevizsgálási díj, valamint ha futárszolgálattal történt a szállítás, az oda és a visszaszállítás díja a termék méretétől függően, előzetes tájékoztatás nélkül.
Az elkészült és el nem szállított készülékek után az értesítést követő 10 napon túl nettó 200 Ft/nap tárolási díjat számítunk fel. 180 (egyszáznyolcvan) napot meghaladó átvételi késedelem esetén a szerviz jogosult az eszköz megsemmisítésére.
SÉRÜLT, HIBÁS TERMÉK JAVÍTÁSA/CSERÉLÉSE
Amennyiben a megvásárolt termék jótállási időn belül meghibásodik és a mellékelt garancia levél máshogy nem rendelkezik, abban az esetben e-mailben várjuk a hiba bejelentését: info@4kshop.hu. Ezután kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot. Természetesen a 4Kshop az egyik legfőbb szempontnak tartja, hogy az eladott áruk minősége minden esetben megfeleljen az elvárásoknak.
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS – TÖRÉS KÁRIGÉNY FELTÉTELEI
Előfordulhat, hogy szállítás közben sérül meg a termék, ezért kérjük a következő részt figyelmesen olvassa el és vegye tudomásul:
FIGYELEM!
DPD futárszolgálattal történő kiszállítás esetén, a vevőnek az átvételkor a futár jelenlétében ellenőrizni kell a külső csomagolás épségét, külső sérülés esetén a futártól kárjegyzőkönyvet kell kérnie és 72 órán belül mind a futárszolgálat, mind az eladó felé jeleznie kell a sérülést e-mailben fényképekkel dokumentálva, ellenkező esetben utólagos kártérítési igényt nem fogadunk el!
Trans-Pack futárszolgálattal történő kiszállítás esetén lehetőség van a termék fizikai sértetlenségének ellenőrzésére a futár jelenlétében az utánvételi összeg kifizetése után, minden esetben éljen ezen lehetőségével ellenkező esetben utólagos kártérítési igényt nem fogadunk el! Amennyiben sérülten kapta meg a terméket, vetessen fel jegyzőkönyvet a kiszállítást végző futárral és azonnal jelezze az eladó és a szállítmányozó felé e-mailben, fényképekkel dokumentálva.
Kárbejelentés:
4kshop.hu : info@4kshop.hu