Garancia

GARANCIA ÉRTÉKCSÖKKENT/ÚJRACSOMAGOLT/FELÚJÍTOTT TERMÉKEKRE

Termékeinkre alapesetben 1 év garanciát vállalunk (a garancialevelet a készülék számlájával egy időben állítunk ki és a vásárlás napjától érvényes).

A Bimf Kft, mint eladó az általa eladott értékcsökkent/újracsomagolt/felújított termékekre terméktípustól függetlenül 1 év teljeskörű garanciát vállal.

Azon készülékekre, melyekre saját garancia, tehát nem a gyártó által adott garancia értendő, garanciális ügyeit üzletünk vállalja. Tehát a készüléket garanciális problémával az üzletünkbe kell visszajuttatni (10 kg alatti készülékek esetén)! Üzletünk címe a kapcsolat menüpont alatt.

Hibabejelentés és a garanciával kapcsolatos további kérdések (csak írásban): info@4kshop.hu

Meghibásodás esetén a készüléket üzletünkbe kell visszajuttatni, melynek címe: BIMF KFT – 4030 Debrecen Gázvezeték u. 12.
10 kg súly felett kérhető a díjmentes szállítás, azaz ez esetben cégünk fizeti a be- és visszaszállítási költséget a hatályos jogszabályoknak megfelelően.

Csomagolási útmutató a garanciában visszaszállításra váró termékek esetében:
Távolítsa el a készülék kiálló alkatrészeit (talapzat, esetleg fali konzol alkatrészei), illetve a mozgó alkatrészeket (csavarok, takaróelemek) rögzítse biztonságosan. Amennyiben rendelkezik a készülék eredeti csomagolásával, azt használja fel a problémamentes szállítás érdekében. Ha nem,
csomagolja be a készülék egész felületét buborékfóliába. A készülék sarkainak és éleinek védelme a szállítás során kiemelten fontos. Ennek érdekében gondoskodjon az eredeti csomagoláséval megegyező védelmet biztosító anyag alkalmazásáról a szükséges helyeken. Helyezzen élvédő hungarocellt a készülék kőré, ezzel megakadályozva annak mozgását és sérülését a szállítás során a dobozon belül.
A modern lapostévék legsérülékenyebb része a kijelző. A kellő védelem érdekében lássa el valamilyen merevítéssel (például hungarocell tábla) illetve extra védelemmel.
A készüléket érdemes megfelelő méretű kartondobozba csomagolni. Amennyiben a doboz jóval nagyobb, mint a becsomagolt készülék, ügyeljen rá, hogy ne mozduljon el benne.
A készülék egyéb alkatrészeit (távirányító, kábelek, talapzat) a megfelelő csomagolást követően (például szintén buborékfóliával) olyan módon helyezze a készülék mellé, hogy nem mozdulhassanak el, és így ne keletkezzen sérülés sem bennük, sem pedig a készülékben.
Zárja le a csomagolást biztonságosan. Tüntesse fel a csomagoláson a “Törékeny” feliratot, illetve jelezze, hogy a csomagnak és így a készüléknek melyik irányba van a teteje és a kijelzője.

Minden igénybejelentésnek írásban kell megtörténnie. A hiba bejelentés késedelméből eredő kárért Vevő felel. Vevő jótállási igényét csak a vásárláskor kapott jótállási jeggyel, és/vagy az eredeti számlával vagy nyugtával érvényesítheti.

A készülékeket első körben javítjuk, ha a javítás nem lehetséges a terméket cseréljük.

PIXELHIBA

Egyéb termékek esetén felbontástól függetlenül:

Egy LCD kijelző akkor tekinthető pixelhibásnak, ha legalább 6 pixel sötét, vagy 6 világos, vagy összességében 8 hibás képpont található rajta,  ebben az esetben a javítás módja a készülék cseréje. (ISO 13406 Class II nemzetközi szabvány szerint). A leadott készüléket minden esetben átvizsgáljuk, hogy az esetleges fizikai behatásokra fény derüljön – ezek megléte ugyanis kizárja a garanciális cserét.

BEÉGÉS (OLED, SUHD, QLED TV-K ESETÉN)

Tekintve, hogy a beégés a nem megfelelő felhasználói magatartás és/vagy extrém igénybevétel miatt alakul ki, a garancia nem terjed ki a beégésre.

GARANCIÁLIS FELTÉTELEK (ÉRTÉKCSÖKKENT/ ÚJRACSOMAGOLT/ FELÚJÍTOTT TERMÉKEKRE)

A GARANCIA ÉRVÉNYÉT VESZTI nem rendeltetésszerű használat, helytelen üzembe helyezés, kezelés vagy tárolás, elemi kár, idegen kezűség vagy egyéb rongálás esetén.

A garancia az üzletünkben érvényesíthető. Meghibásodás esetén  a készüléket debreceni üzletünkbe kell visszajuttatni, melynek költsége a vevőt terheli (10kg alatti termékek esetén).

A készülék cseréje vagy levásárlása csak akkor lehetséges ha a szervizelése nem megoldható.

A készülék vételárát nem áll módunkban visszafizetni. Az áru értékének levásárlása csak az általunk megadott szerviz bevizsgálása után történhet ha a szervizelése nem megoldható.

A termékek csomagolását (ha volt hozzá) és a tartozékokat a garanciális idő végéig meg kell őrizni.

Televízióinkat és a termékleírásban megjelölt termékeket használtként értékesítjük!

Nem tisztázott kérdésekben  a P.T.k .- idevonatkozó  jogszabályai  irányadóak.

GARANCIÁLIS FELTÉTELEK ASUS REFURBISHED TERMÉKEK ESETÉN:

Az általunk forgalmazott ASUS laptopokra , tabletekre és hybrid PC-kre alapesetben 1 év gyártói, háztól-házig garancia vonatkozik, de van lehetőség bővíteni a garancia időtartalmát 3 évre. A garanciát bővíteni csak a készülék vásárlás idején van lehetősség (utólagosan már nincs rá lehetőség).

A garanci kiterjesztést a termékoldalon a jelölőnégyzet bejelölésével tudja megrendelni.

Garanciális probléma esetén kérjük keresse fel az ASUS Magyarország hivatalos szerviz központját az alábbi elérhetőségek egyikén:
Online: https://www.asus.com/hu/support/service-center/hungary

Telefonon:

ASUS Ügyfélszolgálat

Telefonszám

+361-505-4561

Nyitvatartási idő

H-P, 09:00-17:30

A HIBAJEGY FELVÉTELE UTÁN, BELFÖLDÖN FUTÁR GONDOSKODIK A KÉSZÜLÉK EL ÉS VISSZASZÁLLÍTÁSÁRÓL!

A garancia érvényesítéséhez szüksége lesz az általunk kiadott számlára és garancialevélre. Abban az esetben, ha nem érkezett meg Önhöz a termék garancialevele, vagy nincs érvényesítve kérem azonnal keressen fel minket telefonon, vagy e-mailben.

A további ASUS garanciális feltételekről a következő linken tájékozódhat: link.

GARANCIÁLIS FELTÉTELEK ÚJ TERMÉKEK ESETÉN

Új termékeinket eredeti – bontatlan csomagolásban, hivatalos Magyar gyártói vagy disztribútori garanciával értékesítjük, a garancia feltételei a mellékelt garancialevelen találhatók. Előzetesen egyes termékek garanciális feltételeiről, ügyfélszolgálatunk e-mail címén lehet érdeklődni: info@4kshop.hu.

Kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei:
A kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei a jótállási időt sávosan, a tartós fogyasztási cikk bruttó eladási árához igazodva határozza meg. (Termékoldalainkon a bruttó eladási árat tüntettük fel.)

Az eladási ársávok és a kötelező jótállási idő az alábbiak szerint alakul:

  • A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).
  • A 100.000 forintot meghaladó, de maximum 250.000 forint eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás (100.001 Ft – 250.000 Ft-ig).
  • A 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év a kötelező jótállás (10.000 Ft – 100.000 Ft-ig).
  • A 10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.

A jogszabály által előírt kötelező jótállási időn felül a gyártó önkéntes jótállást is vállalhat, melyet akár többletfeltételhez is köthet. Kérjük, az önkéntes jótállás feltételeiről minden esetben körültekintően tájékozódjanak a gyártó elérhetőségein!
(270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet)

FIGYELEM!

Ha a garanciális javításra vissza hozott készülékben a nem rendeltetésszerű használatból eredően következik be  hiba vagy a készülék a gyári specifikációnak megfelelően működik (hozzá nem értés miatti hiba) akkor minden esetben a vevőt terheli a 8.500 Ft + áfás bevizsgálási díj, valamint ha futárszolgálattal történt a szállítás, az oda és a visszaszállítás díja a termék méretétől függően, előzetes tájékoztatás nélkül.

Az elkészült és el nem szállított készülékek után az értesítést követő 10 napon túl nettó 200 Ft/nap tárolási díjat számítunk fel. 180 (egyszáznyolcvan) napot meghaladó átvételi késedelem esetén a szerviz jogosult az eszköz megsemmisítésére.

A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA, MÓDJA, KÖVETKEZMÉNYEI (ONLINE VÁSÁRLÁS ESETÉN)

A Távollevők között kötött szerződésekről szóló, a 45/2014. Kormányrendelet rendelkezései alapján a vásárló, az áru átvételét követő 14 munkanapon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, ennek igazolására a kiszállításkor kapott fuvarlevél ügyfélpéldánya szolgál. A terméket eredeti, sértetlen, átvételkori állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia a megrendelt üzletünkbe, az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül. Az áruház kizárólag az átvételkori állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Amennyiben a termék vagy a csomagolás hiányosan, vagy sérülten érkezik vissza telephelyünkre az ezzel okozott értékcsökkenést a visszautalandó összegből a vevő terhére kompenzáljuk, vagy súlyos esetben megtagadjuk az elállást. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban a vásárlónak kell gondoskodnia és ennek költségét viselnie.

Amennyiben a 14 munkanapon belüli elállás jogán visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a 4Kshop kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 14 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére az előzetesen megadott számlaszámra.

Az elálláshoz szükséges nyilatkozat a ide kattintva érhető el. A nyilatkozatot kitöltve e-mailben (info@4kshop.hu), vagy a visszaküldött csomagba csomagolva nyomtatott formában várjuk. A helytelenül / hiányosan kitöltött nyilatkozatból eredő esetleges károkért semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni.

A termékeket minden tartozékával és teljes csomagolásával együtt eredeti / átvett állapotában a következő címre várjuk:

BIMF KFT // 4kshop.hu
4030 Debrecen Gázvezeték u. 12
+3630/41-61-007
info@4kshop.hu

SÉRÜLT, HIBÁS TERMÉK JAVÍTÁSA/CSERÉLÉSE

Amennyiben a megvásárolt termék jótállási időn belül meghibásodik és a mellékelt garancia levél  máshogy nem rendelkezik, abban az esetben e-mailben várjuk a hiba bejelentését: info@4kshop.hu. Ezután kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot. Természetesen a 4Kshop az egyik legfőbb szempontnak tartja, hogy az eladott áruk minősége minden esetben megfeleljen az elvárásoknak.

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS – TÖRÉS KÁRIGÉNY FELTÉTELEI

Előfordulhat, hogy szállítás közben sérül meg a termék, ezért kérjük a következő részt figyelmesen olvassa el és vegye tudomásul:

FIGYELEM!

GLS futárszolgálattal történő kiszállítás esetén, a vevőnek az átvételkor a futár jelenlétében ellenőrizni kell a külső csomagolás épségét, külső sérülés esetén a futártól kárjegyzőkönyvet kell kérnie és 72 órán belül mind a futárszolgálat, mind az eladó felé jeleznie kell a sérülést e-mailben fényképekkel dokumentálva, ellenkező esetben utólagos kártérítési igényt nem fogadunk el!

HDT futárszolgálattal történő kiszállítás esetén lehetőség van a termék fizikai sértetlenségének ellenőrzésére a futár jelenlétében az utánvételi összeg kifizetése után, minden esetben éljen ezen lehetőségével ellenkező esetben utólagos kártérítési igényt nem fogadunk el! Amennyiben sérülten kapta meg a terméket, vetessen fel jegyzőkönyvet a kiszállítást végző futárral és azonnal jelezze az eladó és a szállítmányozó felé e-mailben, fényképekkel dokumentálva.

Kárbejelentés:
4kshop.hu : info@4kshop.hu
GLS: qualitygroup@gls-hungary.com
HDT: info@homedt.hu