Garancia

FIGYELEM!

Ha a garanciális javításra vissza hozott készülékben a nem rendeltetésszerű használatból eredően következik be  hiba vagy a készülék a gyári specifikációnak megfelelően működik (hozzá nem értés miatti hiba) akkor minden esetben a vevőt terheli a 8.500 Ft + áfás bevizsgálási díj, valamint ha futárszolgálattal történt a szállítás, az oda és a visszaszállítás díja a termék méretétől függően, előzetes tájékoztatás nélkül.

Az elkészült és el nem szállított készülékek után az értesítést követő 10 napon túl nettó 200 Ft/nap tárolási díjat számítunk fel. 180 (egyszáznyolcvan) napot meghaladó átvételi késedelem esetén a szerviz jogosult az eszköz megsemmisítésére.

Pixelhiba

Egy LCD kijelző akkor tekinthető pixelhibásnak, ha legalább 6 pixel sötét, vagy 6 világos, vagy összességében 8 hibás képpont található rajta,  ebben az esetben a javítás módja a készülék cseréje. (ISO 13406 Class II nemzetközi szabvány szerint). A leadott készüléket minden esetben átvizsgáljuk, hogy az esetleges fizikai behatásokra fény derüljön – ezek megléte ugyanis kizárja a garanciális cserét.

 

Garancia (ASUS termékek kivételével)

Termékeinkre alapesetben 1 év garanciát vállalunk (a garancialevelet a készülék számlájával egy időben állítunk ki és a vásárlás napjától érvényes).

Meghibásodás esetén a készüléket üzletünkbe kell visszajuttatni, melynek címe: 4030 Debrecen Gázvezeték u. 12.
10 kg súly felett kérhető a díjmentes szállítás, azaz ez esetben a 4KSHOP fizeti a visszaszállítási költséget jogszabályoknak megfelelően.

A készülékeket első körben javítjuk, ha a javítás nem lehetséges a terméket cseréljük.

 

Garanciális feltételek (ASUS termékek kivételével)

Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség 97-FVF-P-4939 számú állásfoglalása alapján használt műszaki cikk értékesítése esetén, az eladó a termék minőségét szavatolni nem köteles. Amennyiben az eladott termékre jó-tállást vállaltak, annak feltételei szerint kell a vásárlók reklamációit rendezni.

A GARANCIA ÉRVÉNYÉT VESZTI nem rendeltetésszerű használat, helytelen üzembe helyezés, kezelés vagy tárolás, elemi kár, idegen kezűség vagy egyéb rongálás esetén.

A garancia az üzletünkben érvényesíthető. Meghibásodás esetén  a készüléket debreceni üzletünkbe kell visszajuttatni, melynek költsége a vevőt terheli. A készülék cseréje vagy levásárlása csak akkor lehetséges ha a szervizelése nem megoldható.

A készülék vételárát nem áll módunkban visszafizetni. Az áru értékének levásárlása csak az általunk megadott szerviz bevizsgálása után történhet ha a szervizelése nem megoldható.

A termékek csomagolást (ha volt hozzá) és a tartozékokat a garanciális idő végéig meg kell őrizni.

Televízióinkat és a termékleírásban megjelölt termékeket használtként értékesítjük!

Nem tisztázott kérdésekben  a P.T.k .- idevonatkozó  jogszabályai  irányadóak.

Garanciális feltételek ASUS refurbished termékek esetén:

Az általunk forgalmazott ASUS laptopokra , tabletekre és hybrid PC-kre 1 év gyártói garancia vonatkozik.

Garanciális probléma esetén kérjük keresse fel az ASUS Magyarország hivatalos szerviz központját az alábbi elérhetőségek egyikén:
Online: https://www.asus.com/hu/support/service-center/hungary

Telefonon:

ASUS Ügyfélszolgálat

Telefonszám

+361-505-4561

Nyitvatartási idő

H-P, 09:00-17:30

 

A hibajegy felvétele után, belföldön futár gondoskodik a készülék el és visszaszállításáról!

A garancia érvényesítéséhez szüksége lesz az általunk kiadott számlára és garancialevélre. Abban az esetben, ha nem érkezett meg Önhöz a termék garancialevele, vagy nincs érvényesítve kérem azonnal keressen fel minket telefonon, vagy e-mailben.

BIMF KFT
H-4030 Debrecen, Gázvezeték u. 12.
Mobil: +36 30 4161-007 (csak nyitvatartási időben elérhető!)
E-mail: info@4kshop.hu
Web: www.4kshop.hu

A további ASUS garanciális feltételekről a következő linken tájékozódhat: link.